• wymiana uszkodzonego towaru


W PRZYPADKU CHĘCI WYMIANY USZKODZONEGO TOWARU PROSIMY O:

  1. Prosimy o wysłanie e-maila z reklamacją na adres: sklep@pozabawke.pl  w treści proszę uwzględnić: adres odbioru towaru, adres dostawy nowego towaru, datę odbioru towaru, krótko opisać problem, w miarę możliwości prosimy o dołączenie zdjęć uszkodzeń oraz skan/zdjęcie protokołu szkodowego.
  2. Zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru na czas transportu. Po odbiór towaru wyślemy naszego kuriera, na nasz koszt. Kurier będzie miał list przewozowy z adresem.
  3. Nowy towar zostanie sprawdzony i niezwłocznie wysłany na podany adres.
  4. W razie uszkodzenia paczki, prosimy o sporządzenie protokołu szkodowego z kurierem oraz bezpośredni kontakt z nami od 8 do 16 pod numerami telefonu 887077006 lub na e-maila sklep@pozabawke.pl Prosimy o wstrzymanie się z wystawieniem komentarza do czasu wyjaśnienia sytuacji, gdyż każdą reklamację rozpatrujemy pozytywnie