• zwrot uszkodzonego towaru

W PRZYPADKU CHĘCI ZWROTU USZKODZONEGO TOWARU PROSIMY O:

  1. Prosimy o wysłanie e-maila z reklamacją na sklep@pozabawke.pl. W treści proszę uwzględnić: adres odbioru towaru, datę odbioru towaru, krótko opisać problem, w miarę możliwości prosimy o dołączenie zdjęć uszkodzeń, oraz skan protokołu szkodowego.
  2. Zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru na czas transportu. Do paczki proszę dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu, który jest dołączony do przesyłki. Po odbiór towaru wyślemy naszego kuriera, na nasz koszt. Kurier będzie miał list przewozowy z adresem.
  3. Po dotarciu paczki do nas zwracamy od razu pieniądze.
  4. W razie uszkodzenia paczki, prosimy o sporządzenie protokołu szkodowego z kurierem oraz bezpośredni kontakt z nami od 8 do 16 pod numerami telefonu 887 077 006ub na e-maila sklep@pozabawke.pl. Prosimy o wstrzymanie się z wystawieniem komentarza do czasu wyjaśnienia sytuacji, gdyż każdą reklamację rozpatrujemy pozytywnie.